ΑΚΥΡΩΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο πελάτης δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του να επιστρέψει κάποιο από τα προϊόντα που αγόρασε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος. Το διάστημα των 14 ημερών ξεκινάει από το χρονικό σημείο απόκτησης του προϊόντος.
Για να ασκήσετε δικαίωμα Ακύρωσης ή Επιστροφής της Παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας:
- με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@touchdenim.gr
- με τηλεφωνική επικοινωνία στο customer service στα 2310 522 031, 6979973853, Δευτέρα έως Παρασκευή & ώρες 9.00 π.μ.-16.00 μ.μ.
* Κόστος επιστροφής του προϊόντος:
5€ Μεταφορικά
3€ Αντικαταβολή
* Δεν θα γίνονται δέκτες οι επιστροφές με υπηρεσίες ταχυμεταφοράς εκτός της συνεργαζόμενης.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση της παραλαβής. Δηλαδή με τη συσκευασία τους και με όλα τα έγγραφα (απόδειξη λιανικής) με τα οποία συνοδεύονται κατά την παραλαβή τους.
Η Ακύρωση / Επιστροφή Παραγγελίας δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή εάν:
- Προϊόντα τα οποία φέρουν λεκέδες, φθορές, εκδορές και γενικά όταν η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα προϊόντα δίνουν την εικόνα πως αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί.
- Όσον αφορά προϊόντα όπως μαγιό και εσώρουχα, πρέπει να τηρούνται οι κανόνες υγιεινής, δηλαδή τα είδη αυτά θα πρέπει να τα δοκιμάζει ο πελάτης πάνω από τα εσώρουχα και να μην έχει αφαιρέσει τα αυτοκόλλητα ασφάλειας υγιεινής.
Ακύρωση Παραγγελίας ΠΡΙΝ την αναχώρηση από το κατάστημα
Εάν επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας πριν την αναχώρηση από το κατάστημα επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη πληρωθεί, η κατάθεση των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες, από τη στιγμή που θα λάβουμε την παραγγελία.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν είναι δυνατή η ακύρωση, αλλά μπορείτε να την επιστρέψετε ακολουθώντας την Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφή χρημάτων του καταστήματος.
Επιστροφή Παραγγελίας & Αντικατάσταση
Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα (βρίσκεται μέσα στην παραγγελία) με τα στοιχεία του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε και του προϊόντος που θέλετε να λάβετε ως αντικατάσταση.
Σε μια τέτοια περίπτωση, ο αγοραστής δηλώνει ότι με δική του επιμέλεια και ευθύνη να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημά μας, το οποίο έχει παραλάβει μέσω των Courier με χρέωση παραλήπτη (δηλαδή του καταστήματος μας).
* Να σημειώσουμε ότι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, είναι απαραίτητη προϋπόθεση η παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος στο κατάστημα μας. Μόλις λάβουμε και ελέγξουμε την καλή τους κατάσταση, θα σας αποστείλουμε τα επιθυμητά προϊόντα το συντομότερο δυνατόν.
Επιστροφή Παραγγελίας & Επιστροφή Χρημάτων
Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα (βρίσκεται μέσα στην παραγγελία) με τα στοιχεία σας, συμπεριλαμβανομένου του IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού, στον οποίο θα γίνει η επιστροφή.
* Εδώ θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος θεωρείται η ημερομηνία που αναγράφεται από την courier στην απόδειξη παραλαβής, για να ελεγχτεί το εμπρόθεσμο.
• Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα προς επιστροφή, με δική σας επιλογή courier και χρέωση αποστολέα. Στην περίπτωση αυτή θα
σας επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν.
• Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα προς επιστροφή με ELTA COURIER με χρέωση παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή θα σας
επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων που επιστράφηκαν, μείον το κόστος αποστολής.
• Εάν πληρώσατε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή θα γίνει μέσω της κάρτα σας.
• Εάν πληρώσατε με αντικαταβολή η επιστροφή θα γίνει με τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Η κατάθεση των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες, από τη στιγμή που θα λάβουμε την παραγγελία.
* Όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται βάσει των τρεχουσών τιμών των προϊόντων.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περιπτώσεις όπου με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του παραλάβατε:
- ελαττωματικά προϊόντα
- έγινε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή κλπ.
Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αναγκαίο να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό. Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος έτσι ώστε να ελέγξουμε την κατάστασή του. Η κάθε περίπτωση θα εξετάζεται και θα σας ενημερώσουμε για την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση επιστροφής, τα χρήματα καταθέτονται σε λογαριασμό που μας υποδεικνύει ο πελάτης.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!